Geoblog.pl    MonikaiMarcin    Podróże    2010 Tajlandia i Kambodża    calodniowe zwiedzanie

calodniowe zwiedzanie

Tajlandia, Bangkok

Wstalismy o 8 rano i odrazu sie ruszylismy zwiedzac, jestesmy tu tylko 3 dni wiec plan napiety.

Zaczelismy od Palacu Krolewskiego, wstep 350 baht/os (na marginesie to wszystki ceny sa wyzsze niz w przewodniku), swiatynia przy palacu super, sam palac taki se. Nastepnie Lezacy Budda, westep 50 baht/os, tu super, podobal nam sie bardzo ogromy ponad 40 metrowy posag, super sprawa, i swiatynie wokol piekne, mielismy 40 minutowy postoj bo zerwala sie ulewa.

Nastepnie przez rzeke stateczkiem na druga strone (3 baht/os w jedna strone) do Swiatyni wschodzacego slonca. Wstep 50 baht/os, swiatynia piekna, strome, mega strome schody na gore !!!!!! Potem statkiem normalny, czyli cos jak tramwaj wodny, do Wat Trimitr, tam wstep 40 baht/os, swiatynia kiepska, ale posag Buddy robi wrazenie 5,5 tony zlota, to pewnie przy tych cenach teraz jakis miliard zlotych !!!!!!!!!!!!
Spowrotem na lodke, Monia wyjela stary bilet i sciemniala ze cos juz kupila, laska machnela reka i weszlismy na stary, wykorzystany bilet, swoja droga linia pomaranczowa, nie wazne gdzie plyniesz placisz 14 baht/os.

Przesiadka na SkyTrain, tu bilet przez 2 strefy 30 baht/os i jedziemy do centrum, a tam....................

.............pelna blokada, SIAM i okolice sa wylaczone z zycia, przystko poblokowane i rewolucja w najlepsze, sklepy zamkniete nic nie jezdzi, na piechote do najwyzszego budynku Tajlandi poszlismy, Monia nie wchodzila, ja poszedle, 200 baht/os. Nawet spoko, ale z okazji rewolucji nie wolno na samej gorze robic zdjec !!!!!!

Potem poszlismy do centrum MBK, kicha pelna, dziadostwa z china miliony, zatem taxa do domu i zaraz idziemy na zakupy tutaj.

Nawet nie bylo goraco, mielismy szczescie, dalo rade oddychac plus padalo dwa razy tak obficie po 40 minut.

Ogolnie takiego syfu jaki dzis widzielismy to nigdzie na swiecie nie widzielismy, smierdzi, brudno i wszyscy chca cie oszukac na kase, nie podoba nam sie tu tak naprawde. Czesc z zabytkami jest super reszta, syf !!!!!!!!!

Jak lapalismy Tuk Tuka to 5 odmowilo, jeden nas zabral, ale po 5 metrach powiedzial wysiadka, bo mu powiedzielismy zeby nas wiozl tam gdzie chcemy a nie do jakichs sklepow, nie polecam centrum miasta, NIE JEDZCIE TAM !!!!!

Idziemy na zakupy ......................... cdn...............